söndag 17 mars 2013

Ponnyrelaterade loppisfynd


Det är inte så att jag alltid hittar My Little Pony när jag är ute på loppisrundor. Faktum är att det är ganska sällan jag hittar några. Igår hittade jag lite annat MLP-relaterat godis på Läkarmissionen och på Brödet&Fiskarna i Västerås. Några VHS:er, varav en var en jag inte hade sedan tidigare, och två serietidningar. Det är de första serietidningarna med My Little Pony som jag över huvudtaget hittat och SOM jag har letat! Lycka! Den ena var på danska men det kan jag nog stå ut med.

Det här är ett bra tillfälle att påminna er alla om att om ni har My Little Pony-relaterade produkter som ligger och skräpar i förrådet så kan de få ett varmt och kärleksfullt hem hos mig. Allt är av intresse, hur slitet och ledset det än ser ut.

Inga kommentarer: