söndag 24 februari 2013

En perfekt söndag

Det fanns en tid då jag skrev ganska anspråkslösa blogginlägg, ibland rena beskrivningar av vad jag gjort under dagen. Någonstanslängst vägen började jag få fler och fler läsare och med det kom pressen, ångesten över att avra ointressant. Men de tär väl ändå för min egen skull jag skriver, ska jag inte då skriva vad jag känner för att få ur mig? Med #Blogg100 känner jag att jag börjar hitta tillbaka till det kravlösa skrivandet, och visst är det väl så att det är bättre att skriva än att inte skriva alls.

Idag har jag haft en PERFEKT söndag. Jag vaknar intill min stora kärlek, äter pannkaksfrukost i sängen och tittar på Adventure Time och fortsätter sedan resten av dagen med att spela favoritspelet Bioshock medans älsklingen sitter brevid och läser serier. Vi äter kålpudding till lunch, med kärleksmums till efterrätt och spelar lite mer Bioshock. Till sist rundar vi av dagen med pizza och att titta på Looper. Slå det om ni kan.

Inga kommentarer: