lördag 26 maj 2012

Amigurumis söker nytt hem!

Jag behöver mer plats i lägenheten och mindre plats i plånboken. Samtidigt misstänker jag att det råder akut brist på amigurumis i det svenska folkhemmet. Kanske vill du ge någon av dessa figurer ett nytt hem?

Gomez

Gomez är den charmerande huvudpersonen från det rent ut sagt underbara spelet Fez. Han är ca 10 cm hög och hur söt som helst. 200 kronor.

Totoro

Totoro vill också ha kärlek! Han stod länge i en av mina hyllor men fick flytta ner i en låda för ett tag sedan. Han skulle nog må bättre på din hylla. 9,5 cm mäter han från bordet upp till öronspetsen. 300 kronor.

Purple and Green

Purple och Green har haft det bra hos mig men jag känner att det är dags för dem att ge sig ut i den stora världen nu. Vill du ge dem ett nytt hem? De är ca 9-10 cm höga. De säljs som ett par. 500 kronor.

Katamari

Denna lilla boll är sisådär 8 cm hög och virkat i bomullsgarn. 200 kronor.



Vid intresse, lämna kommentar här, kontakta mig på twitter (@missdeliana) eller maila mig på missdeliana (at)gmail.com. Priserna på mina figurer baserar jag på mängden arbete, inte på storleken. Två figurer av samma storlek kan därför ha ganska olika pris om den ena har fler detaljer. Jag tar i nuläget inte specialbeställningar.




Inga kommentarer: