tisdag 6 december 2011

Delianas Julmustkalender!


Det slog mig helt plötsligt att jag inte berättat för er om mitt senaste, roligaste projekt: Julmustkalendern, eller #mustkalender som jag kallar den på twitter. Under de första 24 dagarna i December månad ska jag alltså dricka en ny must-sort varje dag och detta spelar jag in och lägger upp på youtube. Än så länge har den varit väldigt populär och jag är jätteglad!

Den är avslappnad, awkward och fånig, precis som det ska vara! Förutom att det är roligt att göra denna kalender så har den också en terapeutisk funktion också. Jag lär mig att slappna av framför en kamera, vänjer mig vid att hundratals människor ser mig och på köpet lär jag mig lite lite mer om videoredigering för varje avsnitt jag spelar in, även om jag inte redigerar videorna särskilt mycket.

Högst upp i det här inlägget ser ni avsnitt 6, men vill man se det från början kan man klicka här: här!

4 kommentarer:

Johan sa...

Hej!

Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.
Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.
Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

Är du intresserad?
Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.

Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

Johan@rakebacklovers.com

niklas sa...

sh*t vad snyggt =)

Anonym sa...

jag måste bara säga att din mustkalender är helt fantastiskt rolig :D

Deliana sa...

Niklas: Höhö, tack!

Katafalk: Tack! Kul att höra att den roar folk! <3