onsdag 24 juni 2009

Småshoppat, igen.

Svart spetsresår, 10 meter. 50 kronor på Ebay.
"Muffins - små pyntade cupcakes" av Susanna Blake. 74 kronor från Adlibris
Tablettask formad som en NES handkontroll. 49 kronor från SF-bokhandeln.

On a different note kan jag säga att jag fick svar från min handläggare på arbetsförmedlingen. Hon tackar så mycket för att jag informerar henne om hur jag känner och mår. Det kan vara så att hon inte är helt omöjlig att handskas med, även om hon inte kan förstå hur jag mår så kan hon respektera vad jag berättar. Kanske....

4 kommentarer:

Carro sa...

Hej! Måste bara säga att din fina lilla blogg har verkligen fått min att inspirerad till att börja skapa på allvar igen!!! tack så jätte mkt för att du har denna blogg!!!

du är verkligen jätte kreativ och helt otrolig på att sy och skaffa små fina smarta finesser!
kram! Carro!

gästlösen: glitter (bilddagboken)

Deliana sa...

Vad roligt att man kan inspirera!

Julia sa...

Å! Tablettasken!

Deliana sa...

Julia, Jaaa. Den är så vansinnigt snygg, och i naturlig storlek dessutom. Har inget NES hemma att jämföra med, men den känns rätt i handen.