lördag 6 december 2008

På fast mark igen

Igår kväll kom jag hem från dygnskryssningen Das Boot. Jag var trött, mycket trött, men nöjd. Det var bra musik, vackra människor och bra priser i både taxfree och bar. Det var mycket dansande, tittande och umgänge med trevligt folk. Mer behöver inte sägas för det summerar upp kryssningen väldigt bra.

En trevlig nyhet är att det första julkortet jag sänt nådde fram, tillsammans med priserna från den lilla tävlingen jag hade för ett par veckor sedan. Kika in på Annas blogg för bild på priserna och julkortet tillsammans.


Jag blev så nöjd med nåldynan att det kändes hemskt att skicka iväg den nästan, men jag har material nog att sy en till. Jag gjorde en liten ändring mot den förra jag gjort, jag slog knut på snodden så att den fick lite mer känsla av att vara ett blad till blomman, om man använder fantasin lite. Stor fördel med det är att den fick ett tydligt upp och ner på grund av hur knuten sitter. Att jag ser det som en förde är för at tjag lyckas trycka in mina nålar så djupt ibland att jag plötsligt har nålar på bägge sidor om blomman.

Hoppas du får mycket glädje av både tråd och dyna Anna!

Inga kommentarer: