måndag 20 oktober 2008

Mr Wealthypants

Jag tittade på Ellen Degeneres show idag, som jag ofta gör eftersom jag alltid äter lunch just när det går. En av dagens gäster var Usher. Han satt i fåtöljen med benen så brett isär att det nästan kunde räknas som split/spagat/vaddetnuheter, sådär som coola killar gör enligt standard fast bredare isär än den vanliga coola killen.

Jag har lagat många jeans unde rmin livstid och jag har äntligen klurat ut vad det är som gör den sittställningen så kaxig! En man som är så framgångsrik som Usher sänder ett budskap: Jag är så rik att jag aldrig behöver oroa mig över att skrevet i mina jeans är trasiga.

Han använder säkert ett par jeans en dag och slänger dom sen. DET är kaxigt.

3 kommentarer:

Lillgull sa...

Jag tycker det är en dominanssignal. Lite som att visa att jag är man och jag kan vräka mig genom att sära på benen så mycket att jag täcker en hel 2-sitssoffa, sära på benen mitt framför alla tv kameor och jag är ändå cool. (till skillnad på den attityd som tjejer bemöts med när de råkar visa sitt skrev när de kliver ur bilar utan trosorna på)
Ojämnlikt!
Varför är killarna mister "wealthy pants" och tjejerna bara billiga och slampiga om de beteer sig på samma dåliga sätt?
För mig är det bara ett tecken på dålig uppfostran och en ovana. Jag hatar att sitta på tunnelbanan mittemot någon som skrevar sådär, det är obehagligt...Jag vill inte se och jag flyttar mig hellre och står än sitter kvar. Den som inte kan sitta normalt med benen ihop pg a av obehag för pung eller något annat där nere som kommer i kläm borde skaffa större byxor, och luftigare kalsingar, inte sitta och visa skrevet offentligt.

Deliana sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Deliana sa...

Arg jag lyckades radera min kommentar! jag skrev detta: OJ vilket långt och seriöst inlägg! Jag kanske behöver förtydliga att jag försökte göra narr av Usher, inte påstå att han faktiskt är häftig, Mr Wealthypants är alltså menat som ett nidnamn, för särskilt smickrande låter det inte trodde jag?